Infrastrukturtjänster – Villkor Servicenivåer SLA (10 ex)

300 kr

900 kr exkl. moms för icke-medlemmar

Bilagan kan användas när leverantören åtagit sig servicenivåer för tillgänglighet och kundsupport vid infrastrukturtjänster. Den är avsedd att användas med IT-Infrastrukturtjänster.
De svenska avtalen beställs i buntar om 10 ex i varje bunt.

Tryckta standardavtal köps via print on demand: Alla våra standardavtal trycks då kunden gör ett köp av tryckta standardavtal, sk print on demand. Vid köp av print on demand-produkter upphör ångerrätten när produktionen av varan har påbörjats, detta innebär att köpet av tryckta standardavtal är bindande.

Ladda ner
Artikelnr: T-033-P Kategorier: ,

Innehåll

Definitioner
Avtalad Tillgänglighet
Avtalad servicenivå för Kundsupport
Avbrott leverantören inte svarar för
Rapportering av avbrott
Mätning
Uppföljning
Prisavdrag vid bristande uppfyllelse av avtalad servicenivå