IT Underhåll, Villkor Servicenivåer för underhåll, SLA bilaga (10 ex)

300 kr

900 kr exkl. moms för icke-medlemmar

Bilagan kan användas när leverantören åtagit sig vissa servicenivåer för underhållstjänster, som reaktionstid och kundsupport. Den är avsedd att användas tillsammans med IT-Underhåll. De svenska avtalen beställs i buntar om 10 ex i varje bunt.

Tryckta standardavtal köps via print on demand: Alla våra standardavtal trycks då kunden gör ett köp av tryckta standardavtal, sk print on demand. Vid köp av print on demand-produkter upphör ångerrätten när produktionen av varan har påbörjats, detta innebär att köpet av tryckta standardavtal är bindande.

Ladda ner med abonnemang
Artikelnr: T-035-P Kategorier: ,

Innehåll

Definitioner
Avtalad Reaktionstid
Avtalad servicenivå för Kundsupport
Rapportering av fel
Klassificering av fel
Mätning
Uppföljning
Prisavdrag vid bristande uppfyllelse av avtalad servicenivå